לקבלת מידע ושירות אתם מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות.
היחידה לפניות הציבור משמשת ככתובת לציבור המבוטחים אשר מעוניינים להשיג או להתלונן על השירות שניתן להם.
אנו עושים כל שביכולתנו על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר. יחד עם זאת, אם אינכם מרוצים מהשירות שניתן לכם, באפשרותכם לפנות ליחידה לפניות הציבור.
פנייה באמצעות היחידה לפניות הציבור מאפשרת לנו לבצע תהליכי למידה ושינוי ולפעול לשיפור מתמיד, נשמח לטפל בפנייתכם.
הפניה ליחידה לפניות הציבור יכולה להתבצע בכתב בלבד ובדרך זו בלבד:
דואר אלקטרוני לכתובת Pniot-Tzibur@ipfund.co.il
בעת הפניה אל היחידה לפניות הציבור, יש לציין את הפרטים הבאים: שם מלא, מספר תעודת זהות, כתובת דוא"ל, כתובת מלאה כולל מיקוד וטלפון ליצירת קשר.
לתשומת ליבכם,
תשובה תתעדכן לאחר בירור מקיף באיזור האישי תחת חוצץ מכתבים ודוחות.
בסיום הטיפול תקבל SMS עם קישור ישיר לתשובה באזור האישי.
תשובה תתעדכן באיזור האישי עד 30 ימים מקבלת הפניה.